Wednesday, December 29, 2010

LaNGkAwi ExteRMe ChAllaNGe 2010 (17 Disember - 21 Disember 2010)

Langkawi Extreme Challange 2010 (LEC'10) anjuran Kolej Komuniti Langkawi memang penat masa kat sana...berkayak dan explore race...berkayak agak jauh la da lama tinggalkan dunia kayak ni tiba2 main kayak mengejut abis sakit satu badan ni..hehehehe tapi yang penting aku enjoy bersama rakan2 kolej ku dan aku dapat berkenalan dengan budak2 kepala masuk air gak satu kepala dengan aku....thankz to dak2 kk kuala langat, kk bayan baru, kk sg siput,...mil ko mmg gle....hahahhaa macm2 yang aku dpt blja kat sana masa explore race...tp penat jgn ckp la balik terus dengkur......hehehehe aku seronok jgn terkata walaupun kalah.....biasa la adat pertandingan ada menang ada kalah...aku puas hati dapat nombor 6 diantara 25 pasukan yang lain...hahahaha mari sama2 lihat sebahagian koleksi aku di LEC'10 yang dibawah:
masa ni baru sampai jeti kual perlis muka suma happy...hahahahaha
hari pertama dipecahkan pergi ke explore race dan kayak...
sory gambar senget xsempat nk adjust...hahahahaa ni la team aku semasa explore race..


masa ni hari ke2...masing2 tgk peta nk kayak ngan explore race (berlakon je)..hehehehhee
sempat menunjukkan kepoyoan diri sebelum berkayak....hahahahaha

ni team aku dengan budak2 team kk kuala langat....masuk air pnya org...hahahah
team kolej aku SELAYANG 1 dapat nombor 4....ok la tu...tahniah...aku bangga dengan korang wei!!!
ni pulak juara dari kk sg siput dan rakan2 baru aku.....tahniah berjaya kalahkan kk langkawi...hahhahaa
ni dia barisan pemenang-pemenag LEC2010..Tahniah bt semua!!!
berjalan2 jalan menaiki cable car.....setelah 3 ari berhempas pulas bertarung laut dan darat..masa utk berjalan...
itu la kisahnya sepanjang di langkawi........

1 comment:

NuRuL aTiQaH said...

hensem.....
cm best jer......
kk mana lg ikot???